| Nováčci | |
|
|
Autor | Zpráva |
---|
Serwak
Poeet p?íspivku : 5 Registration date : 08. 11. 07
| Předmět: Nováčci Fri Nov 09, 2007 9:39 pm | |
| jsem nováček z Ostravy chci začít hrát a nevím moc podrobností, najde se tady někdo z Ostravy kdo mi poradí? Zajímá mě jestli někdo neví nějaký obchod s World of Warcraft TCG v Ostravě? | |
|
| |
Serwak
| Předmět: Re: Nováčci Sat Nov 10, 2007 1:37 am | |
| Poraďte, mám si koupit starter HoA, DP nebo si mám udělat balíček z kusovek? Jestli poslední možnost, tak si mám udělat trpaslík rogue/ piest/ warrior/ hunter nebo člověk paladin? | |
|
| |
Vader
Poeet p?íspivku : 248 Age : 32 Localisation : Stod Registration date : 16. 04. 07
| Předmět: Re: Nováčci Sat Nov 10, 2007 10:53 am | |
| hele ty si ten s fora mih-teamu že jo ? | |
|
| |
Mic-Hal
Poeet p?íspivku : 240 Registration date : 07. 11. 06
| Předmět: Re: Nováčci Sat Nov 10, 2007 10:55 am | |
| Když začínáš je starter dobrou volbou, pokud jsem dobře viděl, jsou navíc teď v nějaké akci (booster zdarma), takže neváhej : ) | |
|
| |
Serwak
| Předmět: Re: Nováčci Sat Nov 10, 2007 10:56 am | |
| - Vader napsal:
- hele ty si ten s fora mih-teamu že jo ?
nn já jsem ten z WoW herní web fórum | |
|
| |
Vader
Poeet p?íspivku : 248 Age : 32 Localisation : Stod Registration date : 16. 04. 07
| Předmět: Re: Nováčci Sun Nov 11, 2007 10:54 am | |
| | |
|
| |
Serwak
| Předmět: Re: Nováčci Sun Nov 11, 2007 11:37 am | |
| | |
|
| |
Vader
| Předmět: Re: Nováčci Sun Nov 11, 2007 8:54 pm | |
| - Serwak napsal:
- Vader napsal:
- jj herni web ... ja sme tam taky .. hele jestly chceš začít tak doporučuju www.warmaster.cz a tam je akce že když si koupíš HoA starter tak k němu dostaneš booster zdarma jak už tady řekl klobouk
EDIT: přesněji tady : http://www.warmaster.cz/detail/heroes-of-azeroth-starter-booster-zdarma-1/ a mám si koupit starter HoA nebo DP mno ty nepotřebuješ zrovna náký supa dupa karty když začínáš tak bych si koupil HoA když je ktomu ten booster zdarma | |
|
| |
Serwak