Obecné FAQ:Q: Co nebo kdo je to token ?A: Token je speciální karta, která se vloží do hry po nějakém efektu typu "Put 3 ally tokens nabed Yeti with 1 ATk and 1 healt into play! Účastní se pouze herní fáze, nemůže být vrácen do ruky a nemůže být oživen jelikož když umře jde mimo hru ne do hrobu.
Q: Jsou nějak omezeny ability ?A: Některé ability jsou jen pro některé povolání (poznáte podle ikonky povolani v pravem horním rohu), ty jsou pak pro obě frakce. Pak jsou ability pro všechny povolání ale pro jednu frakci (poznate podle vlajky frakce tamtéž). Ability ktere nemají v žádný symbol frakce/povolaní, mohou použít všichni.
Q: Může vyčerpaný spoejnec/hrdina použít schopnost/flip která nevyžaduje vyčerpání ?A: Pokud na to máte tak ano.
Q: Co je to Raid Deck ?A: Je to vlastně boj více hráčů kterř bojují spolu proti bossovi (v Heroes of Azethor Onyxii) kterého ovládá další hráč. Po zabití "vypadnou" z bosse nějaké karty, které obsahuje Terasure Pack. Celý Raid Deck je postaven na vzájemné spolupráci více (nejlépe pěti) hraáčů.
Q: Jak je to s raritou karet ?A: Raritu karty poznáte podle barvy čísla dole uprostřed které je ve formátu (znak a název edice) číslo karty/celkový počet karet.
Ve hře se nachází celkem 5 různých rarit a to:
Bílá - common - v boosteru 10ks
Zelená - uncommon - v boosteru 3ks
Modrá - rare /
Fialové - epic - v boosteru 1ks
Oranžová - legendary v boosteru místo některé z výše uvedených karet ( hodně vzácná karta, v 1. edici jsou jen 3 kdy všechny 3 jsou loot karty)
Hrdinové -
zelení - v boosteru 1ks (Velké karty hrdinů ze starteru jsou rare -
modré)
Unique není ozačení rarity, pouze říká že karta může být ve hře jen jednou, tedy můžete ji mít v balíku taky 4x ale na stole smí být pouze jedna. Unique mají většinou
fialovou - epic raritu.
Q: Je ve WoW: TCG velky problem, když neznám angličtinu A: Zase tak velký ne, většna důležitých pojmů je vysvětlena v pravidlech a to co tam není můžete najít ve slovníku. Jelikož se to dost hodně opakuje, tak když si to zapamatujete máte vyhranáno.
Q: Jak funguje Elusive ? A: Spojenec který má vlastnost Elusive, nemůže být cílem klasického ústoku, může být ale cílem abilit. Taktéž když Elusive spojenec zaútočí jeho cíl mu DMG normálně vrátí.
Q: Jak funguje zbroj ?A: Zbroj po vyložení může zabranit určitému počtu zranění libovolného typu (takže i DMG ze spellů a abilit). Aby zbroj zranění zabránila, musí se vyčerpat. Když zbroj zabráí DMG menšímu než je jeho DEF, zbytek DEF propadá, když zbroj zabrání zranění většímu než je jeho DEF rozdíl zranění projde do hrdiny. Také můžete rozdělit jeden DMG mezi více různých zbrojí.
Q: Kdy se zbroj zničí ?A: Zbroj se zničí jen tehdy když je na něj zacílena schopnost která říká "Destroy target armmor/equip".
Q: Jak dlouho zůstává ve hře schopnost s vlastností Ongoing ?A: Dokud na ni není zacílena schopnost typu "Destroy target ability" nebo nějaká podobná. Rovněž některé karty mají ve svém popise přímo napsáno kdy budou zničeny.
Q: Může token útočit hned nebo až v dalším kole po vyložení, jako každý normální spojenec ?A: Pokud token nemá Feroctiy, tak až v dalším kole.
Q: Jak je to z útokem ?A: Útočí se v "jednotlivých combat stepech" kdy v každém se útočí jeden na jednoho, "commbat stepů" můžete vpodstatě neomezené množství
. Můžete samozřejmně útočit vícero spojence po sobě do jednoho cíle.
Q: Je nějak omezen počet abilit či útoků za kolo ?A: Ne, jediné co můžete udělat jednou je vyložeit surovinu.
Q: Má spojenec se střeleckým útokem automaticky long range ?A: Ne, nemá.
Q: K čemu je velká karta ve starteru ?A: Je to v podstatě jen takový bonus, samozřejmně s ní můžete hrát i jako s hrdinou ale je to trochu neprakticé. Samozřejmně nepotřebujete velkou a malou kartu hrdiny abyste s jeho balíčkem mohli hrát.
Q: Může mít hrdina u sebe dvě meel zbraně, nebo například dva štíty ?A: Záleží na kartě, za typem (meel, off hand, chest), je vždy psaáno kolikrát danou věc můžete mít vyloženou. Zbrań může být vyložená jen jedna, přičemž nemůžete mít two hand meel zbraň a k tomu off hand (jako je třeba štít). Můžete ale mít ranged (střeleckou) a meel (na blízko) zbraň.
Q: Může se hrát ali vs, ali nebo horda vs. horda ?A: Ano. Avšak například ali+horda vs. ali+ali, nebo jakákoli jiná kombinace kdy spolu budou v jednom týmu obě dvě strany konfliktu povolen není.
Q: Může se taplý spojenec braánit ? Dá se na něj útočit ?A: Ano.
Q: Vyčerpává se spojenec když se braní ?A: Ne.
Q: Může spojenec, například human mage, použít schopnost Firebal ?A: Ne, schopnosti může použít jen hrdina, přičemž jen ty keteré jsou určeny pro jeho respektive pro všecny povolání.
Q: Jak často a jakým způsobem se používa Flip u hrdiny ?A: Flip se dá použít jednou za hru, přičemž po použítí se karta otočí.
Q: Je schopnost u spojence nebo flip instantí schopnost ?A: Ano, pokud není psáno jinak.
Q: Může se schopnost spojence použít hned po vyložení ? A: Ano, není li u schopnosti symbol exhaustu. Pokud tam ten symbol je můžete použít schopnost nejdříve ve vašem dalším tahu.
Q: Může vyčerpaný hrdina útočit zbraní ?A: Ne nemůže, může se zbraní pouze bránit, pokud na to má.
Karty v ruce a zdroje:Q: Kolik karet se bere na začátku kola ?A: Pouze jedna.
Q: Musím mít na konci kola 7 karet v ruce ?A: Ne.
Q: Co se stane když budu mít 8 karet v ruce ?A: Budete-li mít na KONCI vašeho tahu 8 karet musíte jednu z nich vyhodit do hřbitova.
Q: Čím se platí ?A: Jako platidlo můžete vyložit kteroukoli kratu, vyložíte ji ale face-down. Primárně jsou pro placení určeny karty questů ketré se vyklaádají face-up a po splnění se otočí. Pro jeho zaplacení můžeš použít i Q který plníš.
Q: A jak se platí ?A: Daný počet zdrojů se vyčerpá, tj. otočí o 90°. Na začátku tvého dalšího tahu se vrátí zpět do původní polohy a můžeš ho znovu použít.
Q: Když je v balíku více stejných questů, tak splním li jeden tak ty další stejné už splnit nemůžu ?A: Ne, můžeš, každý quest se plní zvlášť, ikdyž je to ten stejný.
Q: Může se karta která se vyložila do many vzít zpět do ruky ?A: Ne.
Protector:Q: Může Protector zastoupit jiného spojence/hrdinu proti jakémukoli DMG nebo jen COMBAT DMG ?A: Jen COMBAT DMG (DMG způsobené normálním útokem spojence/úderem hrdinovy zbraně) Jakmile už ale cíl jednou zastoupí, stává se obráncem a DMG jdou do něj ne do původního cíle.
Q: Může Protector zastoupit cíl když je exhaustnutý (vyčerpaný) ?A: Ne nemůže.
Q: Exhaustuje se Protector když někoho zastupuje ?A: Ano. Taktéž když protektuje hrdina musí se exhaustnout.
Q: Může jeden Protector zastoupit jiného Protectora ?A: Ano.
Q: Může dát spojenec DMG do oponentova spojence a DMG které mu tento oponentův spojenec vrátí zastoupit Protectorem ?A: Ne, když už jednou dáte DMG do nějakého cíle, cíl musí vrátit DMG Vám a někomu jinému.
Q: Dostává Elusive Protector DMG když zastoupí spojence ?A: Ano.
Totemy:Q: Co je to totem ?
A: Totem je shamanská abilita. Je to ablita ale v jeho popisu se nachází věta "Can be targeted or attacked like an ally" - tedy může být zacílen útokem nebo abilitou jako ally.
Q: Co všechno totem zabije ?A: Totem zabije:
1) Normální útok allyho nebo hridny.
2) Kterákoli abilita která říka destroy/deals XX DMG to "target ally".
3) Plošná abilita ho NEZABIJE ! ! ! ! ! Je to tak a konec diskuzí kolem toho.4) Vanquish ano.
5) Burn Away ano.
Q: Proč ho nezabije plošná abilita ?A: Totem zabije cokoliv kde se píše deals X DMG to "target" ally nebo destroy "target" ally/ability. Cokoliv vo nem v popisu "target" totemu proste neuškodí. A sakra uz buďte ticho.
Q: Může být totem oživen jako ally ?A: Ne.
Q: Může být totem protectován ?A: Ano.