Warlock Rush
Tento balik je v podstate agresivna varianta klasickeho warlock kontrolu, akurat sa nesnazi hru kontrolovat pomocou hory protektorov a healerov ale miesto toho vyvinut na supera co najvecsi tlak a ak sa hru nepodari ukoncit do 6-7. kola, nastupuju velky finishery ako Medoc, Infernal alebo Magni.
Toto je verzia ktoru momentalne testujem:
Dizdemona
34 Allies
4 Aperentcie Teep
2 Kryton Barleybeard
4 Mezzik Darkspark
4 Latro Abiectus
2 Milo Unmerciful
3 Tracker Galen
4 Parvink
4 Sarmoth
2 Moira Darkheart
2 Medoc Spiritwarden
2 Infernal
1 King Magni Bronzbeard
11 Abilities
3 Life Tap
4 Shadow Bolt
4 Steal Essence
16 Quests
4 Chasing A-Me 01
4 Kiblers Exotic Pets
4 Defias Brotherhood
3 Are we there Yeti ?
1 Missing Diplomat
61 kariet
Vyhody decku su rychlost, verzatilita, skvele moznosti pri sideboarde, vynikajuci flip hrdinu(asi najlepsi v hre), obrovsky draw power(tahate viac kariet nez vecsina kontrolov), endgame (Infernaly, Magni...). Problemy vsak mozu robit hordacke agresivne midrange baliky.
Popis kariet:
Aperentice Teep: 2/1 elusive za 1, jeden z najlepsich agresivnych alikov v hre.
Kryton Barleybeard: dalsi 2/1 za 1, hrajem ho tam hlavne kvoli jeho statistikam, power je skor priemerna(obcas sa ale vcelku hodi)
Mezzik : skvela tech karta, vynikajuci proti totemom a removal abilitam, neskor pomoze dostat sa cez steny protektorov v matchupe proti kontrolu
Latro Abiectus : asi najlepsi agresivny alik za 2 res. v hre
Milo Unmerciful: ma 3/2 za 2, power na nic, v aggre vsak vcelku dobry, naviac prezije Frost Novu a nezabije ho Taz'dingo prichadzajuci do hry...
Tracker Galen: vecsinu casu je to 2 az 3/2 za 2, avsak skvele sa kombinuje s dalsimi kartami v baliku, dokaze narast do obludnych rozmerov.
Parvink: vynikajuca univerzalna karta, automaticky 4-krat
Sarmoth: absolutne brutalny proti rushu, vcelku dobry i v utoku, v podstate protektuje i ked je exhaustnuty, dobre sa doplnuje s Medoco m(kupi vam kolo kym sa Medoc stane aktivny)
Moira Darkheart: asi najlepsi aliancny drop za 4, v kombinacii s Medocom znamena auto-lose pre equip baliky
Medoc Spiritwarden: jeden z najsilnejsich finisherov v hre, ak sa vam ho podari tapnut, na 90% ste vyhrali
Infernal : Finisher, obrovsky damage potencial a vycisti stol
King Magni Bronzbeard: najsilnejsi finisher v hre, ak sa aj superovi podari stabilizovat, pomocou Magniho sa stale da hra otocit
Life Tap - vynikajuci draw, doplni ruku po pociatocnom rushi
Shadow Bolt - efektivne palenie, naviac generuje kartovu vyhodu a zabije Guardiana Steelhorna
Steal Essence - dolezita karta proti aggru, zaroven i efektivne palenie
Chasing A-Me - jeden z najlepsich questov v hre, automaticky 4krat
Kiblers Exotic Pets - takmer nikdy neminie, zaisti ze mozete v podstate stale vykladat nejakych alikov
Defias Brotherhood - ak sa podari aktivovat je pre supera znicujuci, vdaka Sarmothom, drawu a tomu ze vecsina alikov ma 2+ zdravia je pre supera velmi tazke zabranit aktivacii tohto questu
Are we there Yeti - zaisti ze sa vam prakticky vzdy podari aktivovat Defias Brotherhood, je skvely v kombinacii s Trackerom Galenom, mnohokrat pomoze dorazit supera
Missing Diplomat - umozni lepsiu flexibilitu pri sidovani, v neskorsich kolach najde Magniho/nejakeho ineho finishera
V tejto testovacej verzii je momentalne 61 kariet, ak ho chcete skresat na 60, mozete skusit seknut Life Tap, Sarmotha alebo Trackera Galena. Ak mate niekto nejake otazky, navrhy a pod. sem s nimi, to iste plati i o postrehoch ak sa deck rozhodne niekto testnut.